Opis edukacije
Pripremili ste odličnu prezentaciju i ponudu, odradili kvalitetne razgovore, ali potencijalni kupci/klijenti i dalje odgađaju odluku ili još gore - javljaju da prodaja nije uspjela?
Jeste li čuli bas sve što ste trebali? Shvatili ste sve njihove potrebe? Zaista ste razumjeli što je kupac rekao ili ste samo "izrecitirali" ono svoje isto po stoti put?
Ovo je realnost koju poznaju svi koji rade i upravljaju prodajom. Već dobro znate da su rezultati prodaje prije svega ovisni o kompetencijama, znanjima, vještinama i stavu prodavača, no najjači alat prodaje je - komunikacija!
Svi smo čuli izraze “rođeni prodavač. Tu se radi isključivo o jednom - prodavačima koji imaju vrlo izražene komunikacijske vještine.
Sada je još došao i EURO, možda neće imati utjecaja na prodaju, a možda hoće.
Edukacija, onakva, kakvu ste vi tražili
Sažetak svega - pitali smo polaznike naših edukacija* što ih najviše zanima vezano uz temu prodaje. Gotovo svi su, bez mnogi razmišljanja, rekli - prodajna komunikacija.
*Iz industrija: FMCG, autoindustrija, farmaceutika, građevina i turizam.
Na iduće pitanje: kako bi radionica trebala izgledati, odgovori su:
“Bez teoretiziran, konkretno, kratko i razumljivo, u jednom danu."
"S primjerima iz Hrvatske, bez nabrajanja engleskih izraza i kratica te inozemnih primjera, neprimjenjivih kod nas."
"Bez predavača koji nikada ništa nije prodao ”
Na radionici Efikasna prodajna komunikacija ćete:
- Dobiti vodič kroz uzroke pada ili rasta produktivnost prodaje (i na čemu vi trebate raditi)
- Sagledati koje kompetencije prodavača trebate unaprijediti
- Detaljno sagledati najbitnije elemente komunikacije:
- oblici komunikacije – otvorena i zatvorena
- proces komunikacije
- kako postavljati otvorena pitanja
- Razviti vještinu slušanja:
- nivoi slušanja
- vrijednosti slušanja
- ponašanje pri slušanju
- Svladati najpotrebnije kod neverbalnog govora – govora tijela
- kako ga čitati kod drugih
- kako razvijati i paziti na vlastiti govor tijela
Dodatno:
U okviru radionice dobit ćete primjere pozitivnog i negativnog postupanja
Tips & tricks
Provodit ćete vježbe:
- ponašanje u slušanju
- otvaranja komunikacije
Saznat ćete koje su najčešće greške u prodajnoj komunikaciji prodavača u Hrvatskoj
Razmjena iskustava o uvođenju EUR-a
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važne informacije:
- Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
- Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
- U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
- Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
- Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite “Inhouse” ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.
Prije nego zatražite “Inhouse” radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene “inhouse” radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku. Javite nam se telefonom ili e- mailom.
Dodatne informacije:
Na poveznici možete saznati kojih su 6 koraka uspješne prodajne komunikacije.
Sadržaj edukacije
Sadržaj radionice Efikasna prodajna komunikacija:
- Komunikacija, elementi komunikacije
- Produktivnost prodaje i prodavača
- Kompetencije prodavača – kako napredovati
- Komunikacijski proces i glavne značajke njegovih dijelova
- Efikasno komuniciranje
- Otvorena vs. zatvorena komunikacija
- Slušanje i vrijednost slušanja
- Neverbalna komunikacija – govor tijela
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Polaznici OnLine edukacija dobiju uvjerenje u PDF formatu spremno za tisak.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji. Polaznici OnLine edukacija dobiju PDF materijale spremne za tisak.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.