Opis edukacije
Zašto je važna efikasna e-mail komunikacija?
Procjene kažu da 20-30 % radnog vremena trošimo na e-mail komunikaciju!
Nedostatak jasnoće u e-mail komunikaciji često vodi do nesporazuma, gubitka vremena i frustracije.
Ova edukacija rješava ključne probleme, poput postavljanja jasnih ciljeva poruka i stvaranja učinkovitih pravila za timsku komunikaciju.
Ova edukacija je najkorisnija voditeljima timova, menadžerima i zaposlenicima koji intenzivno koriste u e-mail za poslovnu komunikaciju.
Ovo nije edukacija o e-mail marketingu.
Nakon ove edukacije, vaš način pisanja e-mailova postat će jasniji, sažetiji i učinkovitiji. Povećat će se profesionalizam u komunikaciji i smanjiti nesporazumi u zadavanju zadataka. Naučit ćete pravilno strukturirati e-mailove kako biste privukli pažnju i olakšali komunikaciju unutar tima.
Uštedjet ćete vrijeme sebi i drugima.
Sljedeći koraci
Prijavite se na naš ONLINE seminar "Efikasna E-mail Komunikacija"
Ovaj seminar je namijenjen svima koji redovito koriste e-mail komunikaciju u poslovanju.
Ovaj seminar je jako tražen i kao In House edukacija koju možemo napraviti samo za vašu tvrtku (uživo kod vas ili online). Pošaljite na e-mail ili nazovite za dogovor.
Odaberite datum i prijavite se klikom na "Rezervirajte edukaciju".
Ovaj online seminar se održava isključivo u malim grupama.
Broj polaznika je ograničen pa vas molimo da se prijavite što ranije i osigurate vaše mjesto. Kliknite na "rezervirajte edukaciju" i ispunite online prijavu.
Ako se spajate s različitih računala, lijepo molimo napravite više prijava dobit ćete i 10% popusta i izbjeći "tehničke" neugodnosti.
Vidimo se!
Naša dugogodišnja predavačica Ivana Radić predaje i na edukacijama Učinkovita poslovna komunikacija i Poslovni bonton i komuniciranje koji imaju tematiku sličnu ovoj, ali mnogo širu. Pogledajte više detalja na linkovima.
Sadržaj edukacije
1. Cilj poruke = ?
Kako definirati cilj svake e-mail komunikacije.
- Ovdje ćemo objasniti važnost prilagodbe poruke prema primatelju i svrsi, da bi povećali jasnoću i učinkovitost - "uđite u cipele primatelja"
2. Osnove pisanja e-mailova
Uvod u ključne elemente učinkovitog e-maila:
- Kako pravilno strukturirati e-mail i koristiti jasne naslove (subject line i naslove poglavlja ili dijelova mail-a) kako bi privukli pažnju i olakšali snalaženje u inboxu i u samom mail-u + kada i kako mijenjati naslov.
- Korištenje digitalnog potpisa (ime tvrtke, funkcija, telefona fotografije)
- Korištenje uvjeta korištenja (pravni disclaimer)
- Kada koristiti slike zaslona i/ili grafike umjesto dugih objašnjenja
- Kada, kome i kako slati (ili ne slati) priloge u mail-u
- Zašto ponuditi ili dati opcije, a zašto postavljati otvorena pitanja (pogotovo za pripremu sastanka uživo)
- Zašto obavezno pročitati (i provjeriti pravopis) prije slanja
3. Tehnike za sažimanje i sortiranje
Strategije za pisanje kratkih i preciznih e-mailova i upute za sortiranje i arhiviranje
- Kako eliminirati suvišne informacije, za uštedu vremena i da bi zadržali fokus primatelja
- Kako i zašto pisati mailove od 5 rečenica/redova
- Kako i zašto koristiti mailboxove, foldere, arhive i "naljepnice (labels)"
- Korištenje automatizacije; koristi i rizici
4. Ton i profesionalizam
Korištenje odgovarajućeg tona u poslovnoj komunikaciji.
- Kako održati profesionalnost i istovremeno biti prijateljski nastrojeni i otvoreni.
5. Učinkovito zadavanje zadataka
Metode za jasno zadavanje zadataka putem e-maila.
- Kako smanjiti nesporazume i povećati jasnoću i odgovornost koristeći "3Ws" (What, Who, When) pristup.
6. Pravila odgovaranja
Smjernice za pravovremeno i učinkovito odgovaranje na e-mailove.
- Navike koje će vam pomoći u održavanju produktivnosti i redukciji stresa povezanog s pretrpanim inboxom
- kada odgovarati odmah, kada kasnije
- kada koristiti slanje s odgodom i zašto
- zašto i kako odgovarati unutar poruke (inline)
- kako napraviti dobru automatsku poruku o odsustvu (out of office autoresponder)
- kada koristiti odgovori svima (replay to all)
7. Kultura e-maila u timu
Stvaranje i održavanje zdrave e-mail kulture unutar tima.
- Kako postaviti jednostavna i razumljiva generalna pravila i jasne smjernice i očekivanja (e-mail bonton - pravila ponašanja), da bi osigurali bolju suradnju i manji broj konflikata.
Seminari se održavaju ONLINE na Zoom platformi.
Link (i kratke upute) za spajanje na seminar ćete dobiti dan prije seminara i još jednom pred sam početak seminara.
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.