Opis edukacije
1. CRM - Nezaobilazan alat za suvremeno poslovanje
U današnjem poslovnom okruženju, gdje je konkurencija oštrija nego ikada, zadržavanje kupaca postalo je ključni prioritet.
Kupci su sada informiraniji, zahtjevniji i imaju više opcija nego ikad prije. Ključ uspjeha? Posvećenost zadovoljstvu kupaca i strateško upravljanje odnosima s njima.
Upravo zato CRM (Customer Relationship Management) postaje sve važniji alat za svaku organizaciju koja želi rasti i osigurati lojalnost svojih kupaca.
2. Praktične strategije za povećanje prodaje i zadržavanje klijenata
Na ovoj edukaciji naučit ćete kako iskoristiti CRM kao osnovu za rast vašeg poslovanja. Fokusiramo se na konkretne strategije koje izravno utječu na povećanje prodaje i dugoročnu lojalnost kupaca. Od pravilnog postavljanja CRM sustava do implementacije naprednih prodajnih taktika, ova edukacija nudi sve što vam je potrebno za izgradnju čvrstih odnosa s kupcima i njihovo zadržavanje na duže staze.
3. Kako CRM sustav radi za vas?
CRM nije samo softver; to je cjelokupna poslovna strategija.
S pomoću ovog sustava vaša tvrtka može automatizirati mnoge poslovne procese, kao što su praćenje prodajnih prilika, upravljanje kontaktima i komunikacija s klijentima.
Pravi (i ispravno implementiran) CRM alat omogućava vam integraciju svih tih funkcija na jednom mjestu, čime se značajno poboljšava efikasnost vašeg tima i optimizira radni proces. Ovaj sustav će vam pomoći da na jednostavan način upravljate odnosima s kupcima, od prvog kontakta do uspješne prodaje i stvaranja vaših kupaca - promotora!
4. Tri ključna razloga zašto vam je potreban CRM
- Povećanje zadovoljstva kupaca. Snažni odnosi s kupcima vode do njihove lojalnosti, a time i do većih prihoda.
- Optimizacija poslovnih procesa. S CRM-om, vaša organizacija može učinkovitije pratiti prodajne prilike, bolje organizirati podatke i poboljšati komunikaciju unutar tima.
- Povećanje profitabilnosti. Uvođenje CRM-a omogućava bolje upravljanje odnosima s postojećim klijentima, što donosi veću profitabilnost kroz povećanje prodaje i smanjenje troškova stjecanja novih klijenata.
5. Započnite s CRM-om već danas ili "popravite" vaš CRM da radi za vas
Budite ispred konkurencije. Uložite u CRM strategiju koja će vašem poslovanju osigurati dugoročan rast i lojalnost kupaca. Prijavite se na ovu edukaciju i naučite kako iskoristiti CRM alate i strategije za postizanje izvanrednih rezultata i kako vrednovati ono što vam taj alat donosi.
Vaš prvi korak prema boljem poslovanju može biti upravo ova edukacija – prijavite se odmah i osigurajte budućnost svog poslovanja. Odaberite datum i prijavite se klikom na "Rezervirajte edukaciju".
Ovaj seminar je namijenjen svima vama koji radite u prodaji ili upravljate prodajom i/ili marketingom.
Ovaj seminar je vrlo korisna In House edukacija koju možemo napraviti samo za vašu tvrtku (uživo kod vas ili online). Pišite ili nazovite za dogovor.
Ova edukacija se održava isključivo u malim grupama. Broj polaznika je ograničen pa vas molimo da se prijavite što ranije i osigurate vaše mjesto. Kliknite na "rezervirajte edukaciju" i ispunite online prijavu.
Ako se spajate s različitih računala, lijepo molimo napravite više prijava dobit ćete i 10% popusta i izbjeći "tehničke" neugodnosti.
Vidimo se!
Ovo su edukacije koje bi vam mogle biti korisne:
Naša dugogodišnja predavačica Davorka Tolić vodi radionicu Asertivna komunikacija. Provjerite detalje, odaberite datum i prijavite se na linku.
A za reklamacije imamo odličnu Stručnjak za reklamacije - online radionicu koju vodi Hrvoje Jovanović. Datume i više detalja nađite na linku.
Sadržaj edukacije
1. Uvod u CRM (Upravljanje odnosima s klijentima)
- Osnove i važnost CRM-a
- Pregled ključnih koncepata i alata
- Pregled raspoloživih CRM alata (besplatni i plaćeni)
Ovdje ćete naučiti što je CRM i zašto je ili (može biti) važan za vaš posao. Dobit ćete osnovno razumijevanje koje će vam pomoći da vidite kako CRM može poboljšati odnose s vašim klijentima.
Dobit ćete pregled najčešće korištenih CRM alata u Hrvatskoj.
2. Implementacija CRM-a i mjerenje utjecaja na poslovanje
- Ključni koraci za uspješnu implementaciju
- Prilagodba CRM sustava specifičnim potrebama tvrtke
- Mjerenje i postavljanje KPI
Naučit ćete kako implementirati CRM sustav u vaše poslovanje na način koji najbolje odgovara vašim potrebama. Prilagodba kako bi izvukli maksimum iz CRM-a i mogli pratiti vama najvažnije rezultate obuhvaćene vašim KPI (ključnim pokazateljima uspješnosti).
3. Upravljanje podacima o klijentima
- Prikupljanje i organizacija podataka
- Analiza i segmentacija klijenata
Ovdje ćete savladati kako prikupljati i organizirati podatke o klijentima na učinkovit način. To će vam omogućiti bolje razumijevanje vaših klijenata i prilagođavanje usluga njihovim potrebama.
4. Optimizacija prodaje i marketinga pomoću CRM-a
- Korištenje CRM-a za poboljšanje prodajnih aktivnosti
- Praćenje i analiza marketinških kampanja
Naučit ćete kako koristiti CRM za praćenje prodajnih aktivnosti i optimizaciju marketinških kampanja. Ovo će vam pomoći da povećate prodaju i osigurate bolji povrat na ulaganja u prodaji i marketing.
5. Povećanje lojalnosti i zadovoljstva klijenata
- Strategije za održavanje dugoročnih odnosa
- Praćenje zadovoljstva i rješavanje problema klijenata
Ovdje ćete savladati tehnike koje će vam pomoći da zadržite klijente dugoročno i osigurate njihovo zadovoljstvo. Time ćete stvoriti čvrste odnose s klijentima koji se vraćaju i preporučuju vaše usluge.
6. Korištenje CRM-a za unaprjeđenje timske suradnje
- Bolja komunikacija unutar tima
- Koordinacija aktivnosti prodaje, marketinga i podrške
Naučit ćete kako koristiti CRM za poboljšanje suradnje unutar vašeg tima. To će vam pomoći da svi koji trebaju rade usklađeno, što bi trebalo voditi boljim rezultatima i učinkovitijem poslovanju.
Ovo je ONLINE edukcija na Zoom platformi. Molimo vas isprobajte vaš zvučnik/slušalice i mikrofon prije početka.
Link za prijavu ćete dobiti dan prije edukacije i ponovo skupa s podsjetnikom pola sata prije edukacije.
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.