Opis edukacije
Pomaže vam sagledati kako vas pronalaze kupci, što o vama saznaju i kako vas doživljavaju.
Ovim iskustvom vi morate upravljati.
Da bi znali što trebate popravljati ili pojačati morate znati kako vas kupci gledaju, gdje se sve srećete i što kupci o vama misle ili osjećaju nakon svakog "susreta".
Pripremili smo sažetu i praktičnu radionicu Mapiranje korisničkog iskustva koja će vas uputiti u sve bitne koncepte praćenja, mjerenja i optimiziranja korisničkog iskustva.
Na radionici ćete saznati kako brzo, jednostavno i mudro uvesti promjene u vaše poslovne procese.
Korisničko iskustvo (customer experience – CX) je pojam kojim označavamo sve interakcije koje kupac ima s vašim brendom – od reklama i društvenih medija, preko prodajnog razgovora do kupnje i eventualnog servisiranja ili reklamacija..
Važno je da sve ove interakcije budu ugodne za kupca i pruže mu vrhunsko korisničko iskustvo u svakom koraku. U tome nam pomaže alat koji nazivamo Mapa korisničkog iskustva (customer experience map).
Odnos našeg brenda i kupca možemo promatrati kao njegovo putovanje (customer journey) kroz naš brend. To putovanje započinje prvim kontaktom potencijalnog kupca s brendom kroz reklamu, PR članak, web stranicu. Završava prodajom ili kasnijom interakcijom kroz korištenje servisa ili drugih usluga.
Sve te korake vizualno prikazujemo na mapi korisničkog iskustva. Tako si lakše možemo dočarati kada i gdje kupac dolazi u kontakt s našim brendom i što je potrebno osigurati u svakoj točki interakcije.
Kliknite gore desno i prijavite se na našu radionicu Mapiranje korisničkog iskustva.
Što ćete naučiti?
U samo nekoliko sati ove radionice naučit ćete sve što je potrebno da počnete koristiti koncept korisničkog iskustva, putovanja i mapiranja korisničkog iskustva u svojoj firmi.
Na najjednostavniji mogući način naučit ćete:
- izraditi mapu korisničkog iskustva za svoj biznis
- precizno detektirati točke interakcija, dodira i trenja
- mjeriti korisničko iskustvo raznim metodama
- prikazati rezultate mjerenja
- kako možemo povećati zadovoljstvo kupaca u svakoj od točaka interakcije
Zato dođite na radionicu i naučite kako konkretnim koracima unaprijediti korisničko iskustvo.
Na ovom obrazovnom programu ćete savladati:
- što je korisničko iskustvo
- kako mjeriti i analizirati korisničko iskustvo kupaca
- kako prikupljati povratne informacije od kupaca
Dodatno:
- kako tumačiti dobivene rezultate
- kako ocjenjivati i kako donijeti odluke o potrebnim korekcijama
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važne informacije:
- Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
- Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
- U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
- Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
- Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Ukoliko želite da ovu edukaciju napravimo samo za vaše zaposlenike ili prilagodimo vašim potrebama, molimo vas nazovite nas na 01/5579093 ili nam pošaljite upit mailom na info@edukacije.hr
Za sve naše in-house edukacije vrijedi pravilo "probaj prije kupnje":
Prijavite se i dođite na javnu edukaciju/radionicu, a trošak te edukacije ćemo odbiti od cijene dogovorene in-house edukacije.
Možda će vas zanimati:
Mnogi polaznici ove edukacije su došli i na radionicu istog predavača: Upravljanje reklamacijama i komunikacijom s nezadovoljnim kupcima. Kliknite na link i pogledajte više detalja (naravno , možete se i prijaviti ili zatražiti da vas obavijestimo o sljedećem terminu, ako trenutno nije objavljen).
Svi koji radite u prodaji, ovo je jedna od najposjećenijih edukacija koju imamo samo dva-tri puta godišnje (trener je rasprodan), pa provjerite i ovo:
Efikasna prodajna komunikacija, trener je Tihomir Bronić.
Sadržaj edukacije
Sadržaj radionice
- Definicija i upoznavanje s idejom Customer Experience (korisničkog putovanja kroz iskustvo s brandom)
- Koje mogućnosti nudi Customer Experience maping?
- Pet faza korisničkog puta kroz vaš brand
- Što je mapiranje i kako izraditi putokaze?
- Važni čimbenici pri mapiranju
- Dodirne točke: ne postoji samo jedno putovanje kupaca
- Smanjenje trenja na dodirnim točkama
- Prevencija reklamacija kroz Customer Experience mapiranje
- Pogled kroz oči kupca
- Alat za njegu i poboljšanje korisničkog iskustva
- Pitanja i odgovori razmjena iskustava, vježbe, case studies
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Polaznici OnLine edukacija dobiju uvjerenje u PDF formatu spremno za tisak.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji. Polaznici OnLine edukacija dobiju PDF materijale spremne za tisak.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.