Opis edukacije
Poslovni bonton i komuniciranje
Znate li odgovore na sljedeća pitanja?
- Kada trebate ustati ili ostati sjediti prilikom pozdravljanja i rukovanja? Tko kome prvi pruža ruku?
- Tko prvi ulazi u sobu za sastanke i tko gdje sjeda, ako mjesta nisu unaprijed određena?
- Prihvatiti ili odbiti ponuđene napitke i jela prilikom sastanka?
- Kojim redoslijedom nabrajate e-mail adrese prilikom slanja e-maila na više adresa?
- Kome uvijek i obavezno persirati, a s kime, uz dogovor, smijete prijeći na 'Ti'?
- Koga u dopisivanju oslovljavati s poštovani, koga s dragi, a koga s pozdrav?
- Kako napisati besprijekorni e-mail bez stilskih, gramatičkih i pravopisnih pogrešaka?
- Kako započeti telefonske razgovore, a kako ih pristojno okončati?
- Kako surađivati i pritom ostati sabran, kulturan i profesionalan s nekim tko to nije?
Jest li sigurni?
Nakon ove radionice ćete biti sigurni u odgovore na ova i mnoga druga pitanja, prijavite se!
Što poslovni bonton predstavlja i zašto je koristan?
Nasuprot sve češćem mišljenju da je poslovni bonton zapravo, skup zastarjelih i nepotrebnih pravila koja samo kompliciraju i usporavaju, upravo je lijepo i ispravno ponašanje ono što nas razlikuje i izdiže od svih drugih te nam otvara vrata koja bi inače ostala zatvorena.
Znanje i korištenje pravila lijepog ponašanja ili bontona uvelike nam pomaže pri prilagođavanju velikom broju svakodnevnih, različitih poslovnih situacija i omogućuje nam da iz svake od njih “izvučemo” ono najbolje kako za nas tako i za uspjeh cijelog tima i organizacije.
Što ćete naučiti na radionici?
Na prvom djelu radionice Osnovna pravila poslovnog bontona, upoznat ćete se s osnovnim pravilima poslovnog bontona u različitim poslovnim situacijama i pravilima usmene komunikacije, dok ćete u drugom dijelu radionice Poslovno dopisivanje, saznati najvažnije o svim pravilim poslovnog dopisivanja s vježbama i pokaznim primjerima.
Pohađanjem ove radionice, saznat ćete sve o uspješnoj usmenoj i pisanoj poslovnoj komunikaciji te poželjnim i propisanim načinima u različitim poslovno situacijama.
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važe informacije:
Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
Broj polaznika je ograničen, a prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Mogle bi vas zanimati i ove edukacije koje vodi naša stalna predavačiva, gospođa Ivana Radić:
Online:
Efikasna E-mail komunikacija - Online seminar
Učinkovita poslovna komunikacija - Online radionica
U Zagrebu,
Napomene za lokaciju Kraš:
Ako dolazite osobnim vozilom, parkirati možete na parkiralistu desno od glavnog kolnog ulaza u Kraš, na parkirnim mjestima označenim crveno-bijelom trakom. Parkiranje se ne naplaćuje.
Sadržaj edukacije
1. Osnovna pravila poslovnog bontona
- pravila protokola i lijepog ponašanja prilikom sastanka s - kolegama, podređenima, nadređenima te eksternim partnerima tvrtke; dobavljačima, vanjskim stručnjacima
- osnovna pravila javnog nastupa (prezentacije, govori i izjave za medije)
- efikasni telefonski razgovori (jedan na jedan i konferencijski pozivi)
- pravila ponašanja u virtualnom svijetu - online sastanci
- prodajni razgovori - pregovori i dogovori s klijentima i kupcima / Tips & Tricks
- sedam savjeta uspješne komunikacije (oslovljavanje, prelaženje na 'TI' prerano, ulaženje u osobni prostor, nepoštivanje protokola..).
- verbalno vs. neverbalno. Što smo i kako smo to rekli? Držanje tijela, gestikulacija, mimika lica, ton glasa..
- odabir pravilnih kanala za komunikaciju
- odabir pravog vremena i mjesta
- izbjegavanje šumova i smetnji u komunikaciji
- rješavanje konfliktnih i neugodnih situacija - osnovna pravila za rad s teškim klijentima i suradnicima
- pravilno dobivanje i davanje informacija - dobro pitanje zlata vrijedi, a dobar odgovor još i više
- tehnike poslovnog pregovaranja prema pravilima bontona
2. Poslovno dopisivanje
- e-mail
- društvene mreže
- klasična poštapalice i 'tips & tricks' vježbe pisanja:
- dopisa
- upita
- ponuda
- narudžbenica
- potvrda o primitku
- ugovora
- gramatika i pravopis
- najčešće greške i kako ih izbjeći; korištenje žargona, predugačke rečenice, riječi stranoga porijekla, prestručni izrazi….
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Polaznici OnLine edukacija dobiju uvjerenje u PDF formatu spremno za tisak.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji. Polaznici OnLine edukacija dobiju PDF materijale spremne za tisak.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.