Opis edukacije
Rad s teškim suradnicima
Rad s teškim suradnicima je naporan s tendencijom da bude još naporniji.
Kako bi timovi funkcionirali, usprkos teškim suradnicima, potrebni su veliki napori uprave i članova tima.
Teški suradnici mogu biti “problematični” iz više razloga. Jednostavno ćete riješiti one koji ne znaju ili ne žele dobro raditi svoj posao. Ili ćete ih obučiti i motivirati ili ćete im se zahvaliti na suradnji.
S druge pak strane, daleko kompliciraniji “slučajevi” su radnici koji su često i kvalitetni u svom radu, ali imaju “tešku narav” te se sporo i loše uklapaju u radni kolektiv. Izazivaju nelagodu i napetu radnu atmosferu ili još gore- svađe, gdje god se pojave i time negativno utječu na rad i motivaciju svojih kolega.
Nekooperativni, nefleksibilni, tvrdoglavi, apatični, nepravedni, nekulturni, ljubomorni, egocentrični, ogorčeni, nezreli, neorganizirani, neiskreni, svadljivi, uvredljivi...dug je to popis.
I dok ćemo relativno lako identificirati problem kod problematičnih suradnika, za rješenje će nam, najčešće, ipak trebati dodatni angažman i pomoć.
Naučite kako voditi i raditi s teškim kolegama na našoj radionici: Rad s teškim suradnicima
Na radionici Rad s teškim suradnicima ćete saznati:<
- koji sve tipovi teških suradnika postoje
- kako i zašto nastaju teški suradnici
- kako ih prepoznati već na razgovoru za posao ili u procesu onboardinga
- kako im pristupiti, kako komunicirati, a kako surađivati s njima
- kako voditi teške suradnike
- koji su teški suradnici za otkaz, a koji za još jednu priliku
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važne informacije:
- Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
- Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
- U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
- Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
- Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Sadržaj edukacije
Sadržaj edukacije Rad s teškim suradnicima:
- Teški suradnici - tko su, kako ih prepoznati i što ih čini takvima
- Vođenje problematičnih suradnika
- Okidači za stvaranje problematičnih suradnika (EI) i okidači za ljutnju u radnoj okolini
- Tipovi “teških” suradnika i kako se nositi s njima
- Self management – upravljanje vlastitim ponašanjem prije svega
- Utjecaj ponašanja na rad i radnu klimu
- Model upravljanja konfliktima
- Uloga managera u upravljanju konfliktima i teškim suradnicima
- Međugeneracijske razlike i njihov utjecaj na radnu klimu
- Lidersko vođenje tima sastavljenog od teških i ne teških članova
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Polaznici OnLine edukacija dobiju uvjerenje u PDF formatu spremno za tisak.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji. Polaznici OnLine edukacija dobiju PDF materijale spremne za tisak.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.