Opis edukacije
Uredba o uredskom poslovanju stupila je na snagu u srpnju 2021.g., i predstavlja glavni propis za rad cjelokupne državne i javne uprave, prema kojoj se uredsko poslovanje uvodi u novo elektroničko doba.
Uredbom se uređuju pravila i mjere uredskog poslovanja u obavljanju poslova državne uprave, lokalne i regionalne samouprave te pravnih osoba s javnim poslovima. Uredbom se po prvi put, u službenom dopisivanju između javnopravnih tijela međusobno ili s pravnim ili fizičkim osobama, elektroničkoj razmjeni podataka daje prednost.
Od 1. 1. 2022.g., nastupaju i izmjene Zakona o općem upravnom postupku i Zakona o upravnim sporovima, koji uključuju elektroničku komunikaciju u upravnom postupanju.
Cilj edukacije je kroz praktične primjere prikazati:
- Najbolji načini i prakse za uspostavu informatičkog sustava uredskog poslovanja u tijelima državne uprave
- Na koji način informatički sustav povezati s drugim sustavima
- Kako omogućiti građanima jednostavnije ostvarivanje njihovih prava
Polaznici radionice će se, kroz dva tematska dijela, upoznati s najbitnijim odrednicama koje su im neophodne u poslovanju.
- Prvi dio odnosi se na pravila u uredskom poslovanju Od pravnih izvora uredskog poslovanja, općih odredaba Uredbi o uredskom poslovanju, preko primitka, obrade i razvrstavanja pismena, administrativno tehničke obrade akata do otpreme.
- Drugi dio odnosi na digitalizaciju pismohrane Od pravilnog izvora zaštite i obrada dokumentarnog i arhivskog gradiva, preko povezivanja informacijskog sustava uredskog poslovanja sa sustavom upravljanja gradiva pismohranama, do toga kako dobiti suglasnost nadležnog državnog arhiva za informacijski sustav.
Seminar je prvenstveno namijenjen radnicima u Pisarnicama i Odjelima za opće poslove tijela državne uprave, lokalne i regionalne samouprave te pravnim osobama s javnim ovlastima.
Dok se tradicionalno vođenje evidencije u pisarnici povlači u drugi plan, važno je razumjeti ključne promjene koje donosi ova Uredba o uredskom poslovanju. Saznajte ih na našem seminaru i pridružite nam se kako biste bili u potpunosti upoznati s modernim pristupima uredskom poslovanju. Prijavite se već danas!
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važne informacije:
- Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
- Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
- U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
- Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
- Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Sadržaj edukacije
PRVI BLOK - NOVA PRAVILA U UREDSKOM POSLOVANJU
- Pravni izvori uredskog poslovanja (Nova Uredba o uredskom poslovanju, Izmjene i dopune Zakona o općem uredskom postupku, Izmjena i dopuna Zakona o upravnim sporovima, Naputak o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja)
- Opće odredbe Uredbe o uredskom poslovanju
- Primitak, otvaranje i pregled pošiljki
- Obrada i razvrstavanje pismena
- Dostava pismena u rad
- Administrativno tehnička obrada akata
- Otpreme (dostava klasičnim putem, dostava putem informatičkih servisa ZUP IT, e - komunikacija sa sudovima)
DRUGI BLOK - DIGITALIZACIJA PISMOHRANE
- Pravilni izvori zaštite i obrada dokumentarnog i arhivskog gradiva (Zakon o arhivskom gradivu i arhivima, Pravilnik o upravljanju dokumentarnim gradivom izvan arhiva)
- Povezivanje informacijskog sustava uredskog poslovanja sa sustavom upravljanja gradivom u pismohranama ( na primjeru Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja)
- Izrada Pravila za upravljanje dokumentarnim i arhivskim gradivom
- Kako dobiti suglasnost nadležnog državnog arhiva za informacijski sustav
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Polaznici OnLine edukacija dobiju uvjerenje u PDF formatu spremno za tisak.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji. Polaznici OnLine edukacija dobiju PDF materijale spremne za tisak.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.