Opis edukacije
Dođite na seminar po sva potrebna znanja, iskustva i upute!
U mnogim tvrtkama je Pravilnik o sistematizaciji i ustroju radnih mjesta više ili manje zastario. Ostao je kao “naslijeđeni” dokument iz “prošlih vremena”. Tvrtke s više od 20 zaposlenika, prema Zakonu o radu, dužne su imati Pravilnik o radu kojim se uređuje organizacija rada i druge odredbe vezane uz radna mjesta. I pravilnik i sistematizacija su često napisani samo da bi se zadovoljila zakonska obaveza, ali to ne bi trebalo biti tako. Ovi dokumenti mogu i moraju biti puno više.
U uspješnim tvrtkama svrsishodna sistematizacija radnih mjesta koristi se kao temelj za sve HR aktivnosti; planiranje, zapošljavanje, nagrađivanje, edukacije itd.
Kvalitetno izrađena sistematizacija radnih mjesta jedina je i najbolja podloga za: sastavljanje i raskidanje ugovora o radu, vođenje evidencije rada, usmjeravanja i vrednovanja rada zaposlenika i raspisivanja oglasa za otvorena radna mjesta.
Tempo rada i promjena je takav da jednostavno nemate vremena za temeljitu reviziju ili izradu novog konkretnog, aktualnog i korisnog dokumenta. Izdvojite ovaj dan za sebe i svoju tvrtku te dođite na seminar na kojem ćete naučiti kako kvalitetno, brzo i jednostavno izraditi novu sistematizaciju radnih mjesta ili revidirati postojeću.
Seminar po vašoj mjeri i koristi za vas:
Pohađanjem ovog seminara savladat ćete kako kvalitetno, brzo i jednostavno izraditi novu i svrsishodnu sistematizaciju radnih mjesta ili revidirati postojeću. Saznat ćete kako uz pomoć sistematizacije radnih mjesta olakšati i ubrzati sve druge HR procese, poput:
- selekcije, zapošljavanja i uvođenja u posao novozaposlenih
- otkazivanja suvišnim radnicima
- snimanja i vrednovanja radnog učinka
- nagrađivanja, usmjeravanja, motiviranja i educiranja zaposlenika
- vođenja evidencije o radu i zadovoljstvu zaposlenika
- praćenje KPI-eva i slično
1. Savladat ćete:
cjelokupni postupak izrade ili revidiranja sistematizacije radnih mjesta, od odabira sudionika procesa i formiranja tima, analize svih elemenata postojećeg stanja, komunikacije i implementacije gotove sistematizacije radnih mjesta u organizaciji, do stalnog ažuriranja postojećeg dokumenta.
2. Dobit ćete sljedeće gotove obrasce spremne za popunjavanje i upotrebu:
- upitnik za analizu radnih mjesta
- primjer organizacijske sheme
- primjer kataloga poslova
- primjer opisa radnog mjesta
- primjer modela kompetencija
3. Dobit ćete tiskane materijale te priloge, spremne za popunjavanje i upotrebu u svakodnevnom radu.
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važne informacije:
- Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
- Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
- U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
- Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
- Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite “Inhouse” ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.
Prije nego zatražite “Inhouse” radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene “inhouse” radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku. Javite nam se telefonom ili e- mailom.
Napomene za lokaciju Kraš:
Ako dolazite osobnim vozilom, parkirati možete na parkiralistu desno od glavnog kolnog ulaza u Kraš, na parkirnim mjestima označenim crveno-bijelom trakom. Parkiranje se ne naplaćuje.
Sadržaj edukacije
Sistematizacija radnih mjesta
- Kome i zašto je potrebna
- Postupak
Odabir sudionika procesa izrade sistematizacije radnih mjesta
- Imenovanje radne skupine za izradu sistematizacije radnih mjesta
- Formiranje i obuka tima koji će voditi proces
Analiza postojećeg stanja
- Potreba za analizom radnih mjesta
- Značaj analize radnih mjesta u izradi sistematizacije
- Metode procjene radnih mjesta
- Definiranje kataloga poslova
Opis radnog mjesta
- Elementi opisa radnog mjesta
- Određivanje svrhe radnog mjesta
Definiranje zadataka radnog mjesta
- Definiranje zadataka – glavni i dodatni zadaci
- Povezanost radnog mjesta s drugim funkcijama i odjelima
- Obveze, odgovornosti i ovlasti usklađene sa zadacima radnog mjesta
Definiranje zahtjeva radnog mjesta – osobne vještine i kompetencije
- Primjena okvira kompetencija u analizi i sistematizaciji radnih mjesta
- Kako se okvir kompetencija može koristiti
- Odlučivanje o prioritetnim kompetencijama
Komunikacija i implementacija sistematizacije radnih mjesta u organizaciji
- Sistematizacija kao organizacijska promjena – kako je komunicirati
- Implementacija sistematizacije radnih mjesta
- Provjera i prilagodba sistematizacije radnih mjesta
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Polaznici OnLine edukacija dobiju uvjerenje u PDF formatu spremno za tisak.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji. Polaznici OnLine edukacija dobiju PDF materijale spremne za tisak.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.